donderdag 19 januari 2012

happy birthday

Een kaart die ik gemaakt heb voor de oudste zoon van een vriendin van mij.
Ik heb laatst bij een collega kennis gemaakt met de cuttledug, wat een mooi apparaat! Jaloer, jaloers!!

Ik heb toen deze tekst gemaakt en met groene en gele inkt beinkt, ook de randen. Gemat op groen papier. Hieronder twee gescheurde groene stroken, die komen uit de voorraad origami-papier die ik van mijn moeder heb gehad. Zij heeft jaren geleden veel ge-origami-d (??) en had op zolder nog een hele verhuisdoos vol papier staan. Daar mocht ik lekker in rommelen en meenemen wat ik mooi vind. Prachtig papier heb ik nu! Origami-papier wordt deze tijd sowieso niet veel aangeboden winkels heb ik gemerkt, bij Pipoos lag wel wat maar bij lange na niet zo mooi als daar op zolder!
Tenslotte de onderste laag papier, dat is op geel gemat en komt van het paperblock "hide away".
Wat is kaarten maken toch leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!