woensdag 15 februari 2012

verjaardag neefje

Ik heb vanmorgen een kaart gemaakt voor een jarig neefje. Hij gaat cornet spelen en ik dacht, dan heb ik een leuk thema voor zijn kaart!
Ik heb op internet een profiel gevonden van een cornetspeler, deze heb ik uitgeprint en geplakt op spijkerbroekenpapier. Ik heb met een stempel wat muzieklijnen gestempeld en deze eronder bevestigd.

Op de binnenkant van de kaart heb ik een cornet bevestigd met 3D-foam.
Ook heb ik de tekst gestempeld, maar met clearstamps vind ik het nog niet meevallen om dit netjes te doen! 
Euhhhm, zien jullie het ook...Een kennis kwam op bezoek en merkte fijntjes op dat de cornet wel 0p z'n kop ligt! Nou ja de kaart is weg en neeflief zal het zeker wel zien, ach en ik kan gelukkig wel tegen een beetje uitgelachen worden!

Ik heb de envelop aangepast aan de kaart door met de rest van het designpapier in een strook om de envelop heen te plakken en ook de binnenkant van de flap ermee te beplakken. Dit laatste zie je niet op de foto:


1 opmerking:

  1. Hoi Wendie,

    ik vind het een superleuk kaart voor je jarige neef! Juist met het muziekinstrument maak je het extra persoonlijk! En lekker stoer met die spijkerbroekenstof.
    En mooi detail dat je de enveloppe ook bewerkt hebt!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!