zondag 6 mei 2012

vakantie...

Hoi iedereen, leuk dat je weer langskomt. 
Het is wat langer geleden dat ik gepost heb, want ik ben met mn lief en de kinderen een weekje op vakantie geweest, gezellig met mijn kant van de familie over 5 huisjes verdeeld in een vakantiepark. Heerlijk weer gehad en genoten van de vrije dagen en de familie. Mijn lief was een week in Amerika geweest en kwam vanuit Schiphol rechtstreeks naar het vakantiepark. Dat viel niet mee, maar hij heeft de jetlag overleefd.
Tijdens de week hebben we een vrouwendag georganiseerd, waarbij we 's morgens bij Duuks gemozaiekt hebben. Iedereen heeft een olielamp gemaakt, maar de resultaten waren werkelijk zo verschillend, zo leuk om te zien. Mijn olielamp is wel duidelijk mijn olielamp, vol met rood en oranje. 
Hier wat plaatjes:

Haha zo lijkt het wel gefotografeerd in een voetbalveld, maar het is gewoon in de achtertuin met een waterig zonnetje. De magie van de macro-stand....

En een close-upje van de stenen en de kleuren

Het was een heerlijke gezellige ochtend, en mevr Duusk deed het erg leuk. 
Na de lunch gingen we solexrijden, dat was ook geweldig, we hebben in geen tijden zo gelachen. Het is al erg ingewikkeld om het gashendeltje te bedienen en als je dan start in Hooghalen, het dorp zelf, is dat errug spannend. We gingen al schreeuwend het dorp door: "Pas op, ik kan niet remmen!". Sjonge wat een lol!!

Tenslotte hier nog de website van Duusk. Het is in Drenthe vlak bij Klazienaveen (Emmen) en ik kan haar je echt aanbevelen!

Groeten,
en de volgende post is over  de kippies!

1 opmerking:

  1. HA leuk dat ik hem ook kan bekijken op deze manier.
    Het is echt een erg leuk lampje geworden!
    Geef hem gerust een ereplekje in je huis
    Groetjes
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!