zondag 3 juni 2012

Cirkels

Hoi iedereen,
vanavond een foto van een kaart die ik heb gemaakt voor mijn zwager die afgelopen week jarig was. De grote cirkel links is gemaakt van 3 even grote rondjes, alledrie doormidden gevouwen en aan elkaar geplakt, de 2 zijden die nog 'over' waren op het basispapier geplakt en zo heb je een mooie driedimensionale cirkel.

 Ik heb een rondje binnen in de kaart geplakt, maar omdat ik de voorste helft van de kaart een centimeter of 3 smaller heb geknipt, blijf je deze cirkel toch zien. Hierop heb ik mijn zwager zijn nieuwe leeftijd geschreven.
Alle papierranden heb ik subtiel paars be-inkt.

Met dank aan Vera voor haar grote cirkelponsen!

Iedereen een hele goede week toegewenst.
Groet, Wanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!