woensdag 20 juni 2012

bloemen

Vandaag tijd voor bloemen! Ik heb twee bloemenkaarten gemaakt, maar totaal verschillend.

 De eerste is gemaakt met de cuttlebug, waarbij ik rode inkt heb gebruikt. De rode bloem heb ik gemaakt met een grote bloemenpons. 

Deze bloemenkaart is heel anders, alleen al door de kleuren. Bruin gemat designpapier en de bloemen heb ik in 3d opgeplakt, althans de onderste 4. Ik heb restpapier bewaard, zodat ik dat kan gebruiken voor een passende tekst.

Verder ga ik vandaag genieten van het weer, heerlijke temperatuur! En ik heb nog een heleboel onkruid te gaan...

1 opmerking:

  1. Hoi Wanda,

    wat een leuke kaarten heb je gemaakt! Mooi in hun eenvoud. De kaarten in je vorige post zijn oook super zeg!!
    Mooie frisse kleuren, hou ik wel van.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!