zondag 26 augustus 2012

happy birthday

O wat een lief kaartje is dit geworden! Met de cuttlebug een happy birthday-afdruk gemaakt. Vervolgens heel licht erover heen gegaan met inkt van de Hema, dat zit met 4 kleuren in een doosje, dus als je rondjes draait, voorzichtig, dan lopen de kleuren niet in elkaar over en krijg je een afwisseling van geel, groen, blauw en rood.


Het onderste deel van de afdruk eraf gekniptm,de kleinste rondom het woordje happy afgeknipt.  Vervolgens beide vellen gemat op spijkerbroekenpapier. 
Het kleine velletje met happy erop heb ik afgemaakt door zelf birthday erop te schrijven, met een lange lijn ervoor en erachteraan. Soms zie ik hier stempels van en die vind ik zo grappig maar ik heb ze zelf niet, dus dan maar uit de losse pols!
Ik had nog een rose lintje met strik, daar heb ik het kleine kaartje aan vastgezet en toen verhoogd opgeplakt.
Niet helemaal clean and simpel, maar wel erg simpel en met lief effect!

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, wat heb je dat mooi gedaan met die inkt, het geeft een bijzonder leuk effect.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wanda
    Bij de Derwentpotloden gebruik je reukloze terpentine en doezelaars om de kleuren uit te vagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!