donderdag 20 september 2012

nog een baby!

Weer een baby geboren bij een collega!
Het geboortekaartje bevatte een baby-olifantje, die de staart van een grote olifant vasthoudt.


Ik heb het olifantje vergroot en in 3D uitgeknipt. Vervolgens alle randjes met blauwe inkt bewerkt. Ook de randen van een witte dubbele kaart met blauwe inkt bewerkt. 
Het olifantje in 3D opgeplakt, een wiebeloogje erop, en onderaan in een lint-streep het woord hoera geschreven.

Over een week of wat zal ik horen hoe ze het kaartje vond!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Wanda,

    ik was even niet langs geweest. Wat maak je toch een mooie kaarten en wat jammer dat er niet meer volgers zijn. Heb je zelf tijd om bij anderen te kijken en reacties achter te laten? Dat helpt in elk geval om meer volgers te krijgen.
    Ik wil ook wel reclame voor je maken....zet ik een link in het volgende blog bericht en dan kunnen mensen kijken of e je kaarten ook zo mooi vinden als ik... Deze is echt en schatje en je vorige kaart is geweldig! !
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wanda - ik kwam je tegen in een commentaartje bij Caatje, en hopte even over naar jou. Ik werk zelf heeeeel anders (art journal/mixed media) maar vind het wel leuk om zo nu en dan eens ander werk te zien. Er zitten juweeltjes tussen je kaarten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk bericht vond ik vanochtend in mijn mailbox. Daar wordt je toch gelijk blij van! Leuk dat je volger werd en dat je geniet van mijn creaties. Ik word ook volger bij jou (lukte net niet, maar ik kom)! Die kaart met dat olifantje, ik vind hem geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig babykaartje, heel leuk zoals je het olifantje verwerkt hebt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,
    Bedankt dat je mijn volger bent geworden. En wat leuk dat je mijn blog ook leuk vindt. Dacht ga gelijk even kijken. Nou je maakt zelf ook hele leuke dingen. En je blog is ook schitterend!!

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!