zondag 2 september 2012

Serie van 6


Ik was een tijdje geleden jarig en mijn zus heeft me 2 blokken papier gegeven, die ze gekocht had bij de Lidl (nota bene de Lidl!!). Ik ben de volgende dag gelijk naar de Lidl in mijn eigen woonplaats gegaan, helemaal niets natuurlijk!
En de blokken zijn echt de moeite waard! Het is erg stevig en dubbelzijdig papier, waarbij de voorkant ook nog glim en glitters heeft. 
Ik kon het niet laten en heb gelijk een kaartje ermee gemaakt.


Mooi papier en mooie lay-out. Maar op een of andere manier kreeg ik het niet voor elkaar om het mooi te laten worden. Er was geen verbinding met de kleuren en de dessins, het waren gewoon een stel mooie papiertjes op elkaar. 

Dat viel me tegen toen ik het eerste klaartje klaar had liggen, nog niet gelijmd gelukkig. Wat moest ik hieraan doen!


Wat zou de verbinding tussen de kleuren en dessins kunnen maken? 


Ik ben toen de randen van alle papiertjes, en ook van de witte basiskaart, donkerbruin gemaakt met inkt.


En daar was de verbinding. Magie! 


Met inkt aan de randen is er ineens het gevoel van: dit past bij elkaar. Dit doet iets!
En dan kan ik het niet laten en ik heb er nog 5 gemaakt.


Dus bedankt Margriet voor het mooooie papier!

1 opmerking:

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!