zondag 7 oktober 2012

neefje jarig


Goedenmiddag!
Vandaag een kaartje, hiermee wil ik voor de tweede keer (dat mag!) meedoen met de challenge van de Creatieve Zebra!

Ik heb eerst een wit papier door de cuttlebug gehaald, met de gefeliciteerd-folder. Daarna in een grote cirkel gesneden. Terwijl ik hiermee bezig was dacht ik, oei nu ben ik mijn geembosste letters kwijt, maar dat was gelukkig niet zo.
Vervolgens de cirkel met blauwe inkt bewerkt en de randen ook. De randen van de witte dubbele kaart ook blauw beinkt. Twee verjaardag-embellishments erop en de letters hoera. De laatste twee kan je niet zien helaas, maar in het echt wel want er is een zilveren lijntje omheen.

Ik wil jullie er ook op wijzen dat er een extra prijs is bij de Nederlandse kaarten Uitdaging! Zie de banner in mijn lijst rechts, geldig tot de 15e van deze maand, en zoals ik het begrijp iedere maand!

Fijne week gewenst weer met veel creativiteit!
Groet, Wanda

8 opmerkingen:

  1. Een erg mooi kaartje Wanda, heel leuk die geëmboste cirkel! Ook je kaartje hieronder is leuk, super met dat 'lijstje'.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wanda,
    wat en mooie kaart is dit geworden voor je neefje. Ik heb deze embossingfolder ook en er ook een kaart mee gemaakt, maar nog niet geplaatst. Er kwam steeds wat tussen.
    Je kaart voor de 7e trouwdag is ook heel leuk, met dat frame...zo lijkt het net.
    Groetjes en jij ook een goede werkweek

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je je eigen achtergrond hebt geembossed. Dat maakt het net wat anders. Leuk! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje, Wanda!! Leuk zo met dat emboss-gedeelte en die beinkte randjes!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk samengesteld Wanda....Je bent trouwens welkom hoor, maar misschien is het handiger om dichterbij iemand te zoeken? Maar als je de reis ervoor over hebt, dan vind ik het prima :-)

    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Wanda! Erg leuk met de cirkel met tekst en de verjaardagsembellishments daarop.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!