woensdag 5 december 2012

Canvas voor 45 jaar getrouwd

Een tijdje geleden waren mijn ouders 45 jaar getrouwd. Ik heb toen een canvas gemaakt van mijn gezin, mijn man en ik, en onze 3 jongens.

Ik ben begonnen met waterverf, begonnen  met de blauwe cirkel en vervolgens het hele canvas geschilderd, ook de zijkanten.
Daarna met oranje inkt mijn zelfgemaakte stempels gebruikt. Ik had toen al uitgevogeld waar mijn foto's zouden komen. Wat gespetter met blauwe glitterinkt. Wat randjes gedoodeld en de foto's van mijn man en mij gelijmd, daarna twee randjes kant geplakt.

Daarna de rest van de foto's opgeplakt, van ieder kind 4 schoolfoto's, eerst gemat op bijpassend papier. Randjes om de foto's gemaakt en daarna nog meer met zwarte pen toegevoegd, zoals onder het kant.. 

Nog 2 detailfoto's. Ik heb de gezichten weggehaald, want ivm werk wil ik niet herkenbaar op internet zijn. 

Ik vond het heerlijk om te doen, ook al had ik nog niet veel ervaring. Mijn ouders vonden het gelukkig ook mooi!

En dan nog iets, ik ben de hele ochtend aan het creatieven geweest nav een tutorial van Caatje, 
Het is een 5-daagse, de eerste dag ging het over een achtergrond maken in heel veel verschillende lagen. Op de tweede en derde dag maakt ze van deze achtergronden ACT's (Artist Trading Cards, zie evt Wiki). 
De 4e en 5e dag zijn morgen en vrijdag, en ik kan niet wachten om haar blogposts te lezen!
Ik heb dag 1 en dag 2 gedaan, maar ga zeker weten deze tutorial afmaken!

6 opmerkingen:

  1. Wat een kunstwerkje! Een origineel idee!

    Fijne avond!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad wat een kunstwerk Wanda prachtige kleuren en super gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een persoonlijk kadoverpakking zeg!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel leuk uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kado Wanda! Prachtig gemaakt, het oogt enorm creatief...

    Beste wensen voor 2013 en groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!