woensdag 6 februari 2013

art journal met zwarte jurk

Dag iedereen weer.
Vandaag laat ik een oude artjournal zien, die ik in december heb gemaakt. 

Eerst de achtergrond gemaakt, van acrylverf en gescheurd dessinpapier. Roze verf toegevoegdf met behulp van een taartrand, vandaar de hartjes. Verschillende harten zwart omrand en ook een aantal cirkels van mijn favoriete stencil bewerkt. 
Toen uit een tijdschrift plaatjes geknipt. Een mevrouw, schoenen, bril, sleutel. Allemaal bij elkaar gevoegd. Met gescheurd zwart papier de jurk groter gemaakt. O ja ik heb ook een extra oog toegevoegd!
Vervolgens weer lekker met mijn zwarte stift en met wasco aan het spelen gegaan. Haar haren wat aangepast, en met een witte pen haar jurk bewerkt.
En ziedaar de dame met de zwarte jurk!

6 opmerkingen:

  1. Wat knap hoe je dat gedaan hebt. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi geworden.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wanda

    Super gedaan weer .
    Je hebt zo,n heerlijke eigen stijl .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Speels en creatief....en bij het zien van de schoenen, schoot ik fiks in de lach, leuk!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Wanda!
    Ik ken dit helemaal niet.
    Vast erg veel werk?
    Is het een kaart of schilderij?
    Begrijp er niks van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow,this is wonderful,the Lady in her big shoes is very cool, i do like this.

    Hugs Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!