zaterdag 9 februari 2013

Zee



Soms begin ik ergens aan en groeit er iets heel anders dan ik van plan was! Kennen jullie vast ook wel. Ik wilde iets met cirkels, dus mijn stencil tevoorschijn gehaald, wat papier gescheurd en met waterverf wat patronen uitvergroot. 
Vervolgens met zwarte pen getekend, rondjes en streepjes, Ik had groen en geel gebruikt voornamelijk, maar door de rondjes en de streepjes kreeg ik een soort zeegevoel. 
Daarom uit een oud kinderboek vissen geknipt en een inktvis. Geverfd met acryl, en hier en daar wat tijdschriftplaatjes toegevoegd. Het geheel opgeplakt en met wasco gespeeld, totdat de vissen mooi in de achtergrond zijn opgenomen, ipv dat ze er "opgeplakt" uitzien. Dat vind ik een leuke fase!
En zo groeide hier een waterwereld!

3 opmerkingen:

  1. Wonderlijk mooi en leuk Wanda!

    goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wanda wat een prachtig effect en kleurencombinatie, ik vind het heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOw wanda,This is so Beautiful!!I Love the fishs and the wonderful colorcombination.

    Hugs Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!