woensdag 20 maart 2013

canvas boek

Dag, daar ben ik weer. 
Een drukke week gehad dus eventjes niets gepost, maar dat maak ik deze week helemaal goed! 
Vandaag een nieuwe pagina uit mijn canvas boek. Bij deze pagina heb ik aan de rechterkant er een pagina bij aan geplakt, zodat het dus drie stukken canvas op rij zijn.

Eerst heb ik met wasco de achtergrond gemaakt, strepen getekend en met water de kleuren uitgesmeerd en wat gemengd. Oei wat was ik hier al blij mee, zulke vrolijke kleuren! 

Vervolgens heb ik met inkt en wat stempels gewerkt. Grote cirkels, kleintjes, ook tekststencils gebruikt, voornamelijk witte inkt, nmaar ook een klein beetje met zwarte inkt gestempeld.

Daarna met mijn vogelstempels en acrylverf de vogels gemaakt. Op de rechterzijkant de kleintjes met hun lange poten, en in het midden en links de grote vogel. Omdat het canvas zoveel struktuur heeft was het nog moeilijk om de verf goed te laten hechten aan het oppervlakte. Om dezelfde reden kon ik niet mijn favotiete zwarte pen gebruiken.


Ik vind het toch elke keer weer spannend om een mooie achtergrond te bewerken, maar ik ben er wel erg tevreden over!
Tot binnenkort, Wanda

1 opmerking:

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!