zaterdag 23 maart 2013

vogelkaarten

Ik had gisteren beloofd dat ik vandaag nog wat kaarten zou plaatsen. 
Hier zijn ze, drie vogelkaarten. Ik heb gebruik gemaakt van een grote stencil van een vogel in volle vlucht.
Twee achtergronden heb ik gemaakt met een stippenstencil en acrylverf, de andere met de creditcard-techniek. Ik heb hiervoor correspontentiekaarten gebruikt. De vogel gestencild met zwarte acrylverf.

De teksten heb ik gevonden op internet, ik denk dat ze van Dylusion zijn. De correspontentiekaarten gemat op bijpassend gekleurd papier.





Groet, Wanda

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wanda,
    leuke stijl van kaarten maken heb je! En je hebt de smaak te pakken, je monsterkaartjes zijn ook geinig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er helemaal toppie uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk deze verschillende achtergronden voor de vogel!!

    fijne zondag Wanda,
    Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!