maandag 22 april 2013

Dag allemaal. Vandaag een pagina uit mijn boek. Ik merk toch zo de laatste tijd dat als ik doe wat me blij maakt, ik over de rest van de dag ook meer energie heb en zin om dingen te doen. 
Do more of what makes me happy, dus!
Deze pagina heb ik hierover gemaakt. Een heleboel geschreven erover. Dat doe ik niet zo vaak, maar ik merk dat ik het fijn vind om zo bepaalde zaken van me af te schrijven, of beter op een rijtje te krijgen. Het is niet overal leesbaar maar dat hoeft ook niet, het opschrijven is voldoende en teruglezen is voor mij niet nodig.

Ik heb ook nog gebruik gemaakt van de vlinderstencil van Balzer Design. Deze vlinder bestaat uit twee onderdelen. Eerst de gehele vlinder, die heb ik met witte inkt gemaakt. De stencil heeft ook twee bewerkte vleugels die precies bij een vlinder passen. Hier heb ik zwarte inkt gebruikt. Zo krijg je dus een hele mooie bewerkte vlinder. 
Ik ben er nog niet helemaal aan gewend dat de onderste kleur bijna niet meer zichtbaar is, in het geval van deze pagina had ik liever meer wit gehad. Door het gebruik van de bewerkte vleugel wordt de vlinder veel donkerder. Maar aldoende leer ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!