vrijdag 19 april 2013

kaarten met vlinders

Welkom weer hier, en vooral aan mijn nieuwe volgers!

Vandaag laat ik 3 kaartjes zien, die ik gemaakt heb met inkt, dylusion ink spray en stencils.
De achtergrond gemaakt door eerst het papier nat te spuiten met water. Daarna spray eroverheen, de kleuren gaan dan prachtig mengen!
Met de vlinderstencil en blauwe spray op alle kaarten een vlinder gespoten. 

Op de onderste twee kaarten heb ik ook nog een tekststencil gebruikt.
 De middelste kaart met spray en de onderste met water, wat een blekend effect geeft.


Op de onderste kaart werd de blauwe vlinder groen, door het mengen met de gele achtergrond.

Tenslotte de tekststempel gebruikt die ik gekregen heb bij het Art Specially Event. En een zwart randje gemaakt.
De kaarten heb ik gemat op een correspondentiekaart. Twee hiervan hadden zo'n grote witte rand, dat ik deze rand gekleurd heb met bijpassende kleuren wasco en een muziekstempel.


2 opmerkingen:

  1. Oh Wanda, deze is ook al weer zo geweldig mooi. De kleuren en de vlinder...heel gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere vrolijke resultaten Wanda!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!