maandag 1 april 2013

Run baby! En EVENT ZEIST!!


Een dubbele pagina uit mijn oude atlas, die overigens bijna vol is!
Ik heb de achtergrond gemaakt van blauw en witte acrylverf, en daarna met wit en rood boomtakken gestencild. Daarna rechts de rennende figuur gemaakt met zwarte verf. Dit figuur heb ik eens uit een tijdschrift geknipt.
Toen bleef het een hele lange tijd stil op deze pagina. Ik vond de rennende figuur mooi maar kon er niets mee. 
Tot van de week, toen ik de behoeft kreeg een monster te maken. Daar vond ik de linkerpagina erg geschikt voor! Dus een monster gemaakt van donkere verf. De achtergrond ook donkerder gemaakt en laer nog witte cirkels toegevoegd (met acrylverf en een oude wc-rol).
Run baby run baby run baby run baby run!
Ik heb erg veel plezier gehad van het afmaken van deze pagina.
Mijn werkweek begint weer morgen, gelukkig na 1 dagje al weer een dag vrij om lekker te creatieven! Idereen een goede en creatieve week toegewenst.

En dan nog een vraag: wie ga ik allemaal tegenkomen bij het Art Specially-Event in Zeist 
op zaterdag 6 april??

1 opmerking:

  1. Leuk zoals je je pagina's hebt opgebouwd Wanda!
    Uhhh en mij ga je niet op zaterdag tegenkomen in Zeist, ik heb de volgende dag gepland.
    Veel plezier daar!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!