woensdag 15 mei 2013

de wereld is mooier met mij


Vandaag laat ik 2 grote kaarten, zien, op A5. Ik heb al eerder een hele pagina (A4) gemaakt met dit thema. Op speciaal verzoek van GerJanne nu op kleiner formaat. 
Eerst veel Dylusion spray ink en stencils. 
Daarna met zelfgemaakte stempel en stencil gewerkt. De ballerina-stempel heb ik gemaakt met foam, geplakt op plexiglas, en heb ik redelijk subtiel gestempeld. Ik wilde ze ook niet teveel laten opvallen.
De twee vrouwenfiguren heb ik uitgeknipt uit een tijdschrift, en er een stencil van gemaakt door ze te beplakken met breed plakband. Watervast dus. Ik heb witte acrylverf gebruikt om de buitenkant van het stencil te omranden. Omdat Dylusion meteen weer werkt als het nat wordt, neemt het dus wat van de kleur van de achtergrond op. 


Daarna met zwarte en witte pen de afbeelding bewerkt. Een mooie tekst toegevoegd en ze zijn klaar om te versturen naar vrouwen die een bemoediging kunnen gebruiken! Want ik geloof namelijk echt in de tekst, iedereen is met een reden op deze wereld, en iedereen is de moeite waard en voegt iets toe aan deze wereld. De wereld is mooier met mij!

GerJanne had mij naar aanleiding van de post met de grote pagina gemaild dat zij iemand kent die deze boodschap wel kan gebruiken. GerJanne, de bovenste komt jou kant op! 
En is er nog iemand die graag deze boodschap wil geven aan iemand die dit nodig heeft (en wie heeft het niet nodig op z'n tijd om te horen dat de wereld mooier is met hem / haar erin!), reageer dan op deze post en ik zal er ook een voor je maken.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Wanda,
    wat prachtig weer! Ik vind het echt super dat je dat voor mij (en degene die het krijgt) wilde doen! Ontzettend lief! Dankjewel! ZO mooi met die witte randjes!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your art is beautiful! Come visit my site!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooie effecten Wanda...veel te zien in alle kleuren, leuk al die beweging!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Wanda, schitterend. Gave kleuren en leuk met de sjablonen. Las net je berichtje en moest lachen. De eerste keer inloggen bij je lukte niet maar ik ben er in. Iets minder internetten kan inderdaad geen kwaad haha. Ook je vorige creaties zijn mooi, heb een tijdje niet gekeken sorry. Maar van deze A5's zijn super moou. Schitterende achtergronden, zoveel te zien.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!