zondag 30 juni 2013

fabulous!

Een pagina die iets lichter uitvalt op de foto dan hij in werkelijkheid is. De achtergrond is gemaakt met waterverf. Daarna met stencils en acrylverf gewerkt. Met opzet alles vrij vaag gehouden. Mijn zelfgemaakte stencil met het vrouwenfiguur gebruikt en ook omgetrokken met zwarte stift.
Het hele verhaal een week laten liggen, kon ik mooi even broeden op wat ik verder zou doen. 
Deze week heb ik 'm afgemaakt, met blauwe en oranje acrylverf . De oranje heeft glitters erin, kan je vooral aan de onderkant zien. En ik heb de tekst toegevoegd, die is van Dylusion, maar ik heb het gewoon uitgeprint. De rand van de hele pagina met zwarte inkt bewerkt, maar dat valt van de rand van de foto af.

Ik heb zo al wel 6 pagina's met dezelfde opzet en hetzelfde formaat. Ik overweeg of ik al deze pagina's zal binden en er een boekwerk van maken. Ik moet nog wel uitvinden hoe ik dat kan doen, maar dat is vast ergens op internet wel te vinden.
Ik heb alleen de achterkanten van de pagina's niet bewerkt en met name de dylusion spray drukt behoorlijk door op de achterkant. Ik vind het ook wel spannend om de achterkanten te bewerken, omdat ik namelijk niet al te schoon werk, en dan ben ik bang dat ik de voorkanten vies maak met verf. 
Nou ja, zo ver ben ik nog niet, ik heb nog wat lege bladzijden voordat ik eventueel aan de achterkanten hoef te denken.

Een heel goed weekend gewenst iedereen! Groet, Wanda 



3 opmerkingen:

  1. Prachtig is deze weer. Mooie kleuren en erg kunstig, vind ik...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige achtergrond en om de tekst moest ik erg lachen hoor Wanda!
    Mail je adres maar ivm je vraag.

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!